23 Temmuz 2012 Pazartesi

Çocukluğumun Oyuncakları




bir rüya gördüm geçenlerde ;çocuktum
küçücüktüm kocaman dünyamda
SÖYLEYEMEDİĞİM ŞEYLER vardı
sonrasında oyuncaklarıma yaşattırdığım
hayat bile kaybolurdu dünyamda


sonra büyüdükçe hayat öğretmenim oldu
gülüp geçtiğim şeyler varken
zorlukları öğretti
biri üstüne hepsi yığıldı nedensiz
sanki öç alırcasına kaybolmanın bedeliydi bu


KİME NE dedim istemedikçe gerçeği
başlamamalıydım gerçekleri yaşamaya
gerçeklerde üzüntü vardı bir türlü kabullenemediğim ...
düşünceler içinde hayal kurduğum 
küçük bir parça kaldı şimdi


oyuncaklar rafa kalktı 
artık ben bir oyuncaktım
farklı bir dünyada 
kocaman olan dünyam 
burada hissizlikte kayboldu !!


bekleyiş içinde ama beklemek istemeyen !!!!
çocukluk oyuncaklarımı ararken
sonu mutlu olan bir ben 
BAŞLAMAMALIYIM gerçekleri yaşamaya
kime ne demeliydim yeniden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder